Thursday, November 06, 2008

ENeutrimax

Mybe ramai yg penah dgr pasal business ENeutrimax...yg dikendalikan oleh syarikat Align Concept(M) Sdn. Bhd. Business ini adalah business M.L.M yg terbukti berkesan. Business ini terbahagi kpd 2 pakej..Pakej A terbahagi kpd 2 bahagian bahagian A, memerlukan usaha yg gigih dan bahagian B, menggunakan konsep 5D iaitu Duduk, Diam, Doa, Dapat, Duet..Pada mulanya aku juga tidak percaya dgn bisnes ini..tp basic org berbisnes msti la sgup tanggung risiko kn..bisnes ini diperkenalkn oleh hanna kpd aku,pada mulanya aku ragu2 tp biler aku dgr sal bahagian B, itu yg membuatkn aku tertarik..aku berkata "Tidak salah utk aku mencuba", modal hanya serendah rm265 utk join bahagian B tp hanya rm165 utk join bahagian A..bahagian A ini memerlukan kite mencari downline sbanyak mungkin bg mendapatkan keuntungan,stiap org yg kite dpt,minima rm30 kite aKAN dpt..2 utk bahagian A sahaja..bygkan klu join kedua-dua bahagian,insyaallah blh dpt minima rm4000++ dlm mase stahun..2pn klu tiada ape2 halangan..kite hanya merancang..tuhan yg menentukan..rm265 itu adalah hasil rm165(bahagian A @ PENDAFTARAN) + RM100(1 blok utk bahagian B)..jIka korg hanye msuk pendaftarn yg rm165, korg hanye blh bli maksimum 4 blok sahaja..Tp jika kowg masuk pendaftaran rm 660, kowg blh bli unlimited blok..ni terkandung dlm pakej B..Bayangkan kalau kowg bli 1 blok je, keuntungan minima RM4000++,so klu kowg bli 4 blok,bpe keuntungan kowg??Cbe kire la sendri..huhu..Berdasarkan Ape yg aku taw...sudah ada yg dpt keuntungannya...kowg bkn mendaftar free jek..kowg akn dpt product sbg hadiah kowg mendaftar business ini...Untuk keterangan lbh lanjut pasl productnye..korg blh lawati website ENeutrmax..Apabila sudah mendaftar,kowg juga akan dpt id and password utk akses website itu..Sekarang, terpulang la pd kowg utk memikirkan sama ada nk join atau tdak business ini..Alhamdulillah, aku sudah dapat pulangan modal...Wlupun x seberapa tp cukup la utk membantu menampung kehidupan sharian..Bak Kate Ustaz Yadman..Kekayaan dtgnye adalah 9/10 dr business dan business yang paling mudah adalah business M.L.M..hehe..Apa2 pertanyaan,blh la diajukan kpd aku k...Daaaaa

1 comment:

Anonymous said...

saya berminat menyertai neutrimax...
sila contact saya secepat mungkin...0126307262...