Monday, November 10, 2008

DB..OHH..DB..

DB ohh DB...hari ni aku amat kecewa sgt2..sharian aku x tdo krna study database n menghafal definition tp tiada satu pn yg masuk..huhu..adakah aku berkemungkinan utk fail???


Ohhhhhhhhh Tidak..aku xnk fail..Ya Allah..bantulah hambamu ini...

I feel sad rite now..huhu...aku amat kecewa dgn exm..klu lah blh ku putarkan mase..akan ku putarkan masa ini...Andai ku blh lulus tnpa pekse...tdak akan ku amek exm ni..

Subjek yg sungguh memeritkan..exam fever ku blm tamat..slepas ni qmt pula menyusul pd hari rabu ini..agak sdikit kegembiraan terpancar di wajah ku..krana markah test aku blh dikatakan tgi wlupn tdak stgi mane..skurang-kurangnye memberi ku nafas baru utk menjawab exm yg mendatang..

Kawan-kawan ku skalian doakan lah driku ini supaya dpt mlalui exm ini dgn tabah dan menjawab semua soalan dgn sempurna..huhu..

1 comment:

Anonymous said...

al d besh tuk exam! caiyok3x =)