Saturday, October 23, 2010

New Life...New Environment...

Hoho..setelah lame aku menyepi..
Kini Aku kembali dgn kehidupan yang baru..

Akhirnya, tamat sudah pengajianku di peringkat Sarjana Muda..
Kini hanya menunggu detik-detik menaiki pentas utk menggenggam segulung ijazah dgn rasminya...
Tarikh 28 November 2010 dinanti dgn penuh debar..

Walaupun segulung ijazah belum digenggam secara rasminya,
namun aku bersyukur dimurahkan rezeki dan dipermudahkn dlm mencari kerja
di dunia yg smakin mencabar ni..

Setelah perit jerih aku mengharungi saat suka dan duka sepanjang pengajianku,
Akhirnya kini aku berjaya bergelar programmer di company 100% Melayu.

Kini...Bermula lah era baru di dalam kehidupanku..Juga environment yang baru..
Akan ku gapai segala cita-cita ku yg mash belum tercapai dgn penuh ketekunan,kesabaran dan ketelusan.

TO ALL MY FRIENDS, DOAKANLAH KEJAYAAN KITA BERSAMA..

ALLAH S.W.T TIDAK AKAN MENGUBAH NASIB KITA MELAINKAN KITA YANG MENGUBAHNYA SENDRI....

Oleh itu, marilah kita berusaha dan jujur dengan apa yg kita lakukan..supaya mendapat keredhaan dr-NYA...

RENUNG-RENUNGKANLAH DAN SELAMAT BERAMAL!!!!

No comments: